حجم سنگین نبودن

گفته اند عصر حاضر عصر شکوفایی علم، عصر ارزش آفرینی و معنی گرایی،‌عصر فناوری های نوین و پیشرفته است و از همه مهم تر عصر تنهایی

حجم سنگین نبودن

گفته اند عصر حاضر عصر شکوفایی علم، عصر ارزش آفرینی و معنی گرایی،‌عصر فناوری های نوین و پیشرفته است و از همه مهم تر عصر تنهایی

دوستی می خوام برای بوسیدن برای لمس کردن برای دست در دست هم دادن و نه برای سکس

سلام

دیگه حوصله ندارم هی برم تو طوبی. پیامهای چرت و پرت ادمهای علاف و هوس باز بازی رو ببینم که اکثرشون زن دارن و حالت دنبال یکی دیگه اند.

با اینکا می دونم تنهایی خیلی خیلی راحتم و کل وقتم پر می شه ولی گاهی مثل الان دلم بهونه می گیره صرفا یک بهونه

چون می دونم اصلا حوصله بیرون رفتن ندارم 

اصلا حوصله ندارم برم خرید

حوصله ندارم برم با تلفن صحبت کنم

یا وقتمو تلف کنم

نمی دونم فقط گاهی دلم می خواد یکی باشه حسابی دوستش داشته باشم و ببوسمش

لمسش کنم حسش کنم

همین 

اصلا هیچکدوم مزاحم هم نشیم 

و هر کسی کار و برنامه خودش رو انجام بده

یه زمانی در طول هفته همو ببینیم کوتاه دوری بزنیم با هم دست همو بگیریم و بعد هر کسی بره دنبال زندگیش

خیلی خیلی ساده.

بعصی وقتها پایه باشیم برای هم برای سینما برای تاتر برای کنسرت 

مطمینم از این ادمها خیلی زیاده 

پسرایی که آ رزشونو دقایقی در کنار یک دختر باشن. در کنار یک دختر بشینن در کنار یک دختر قدم بزنن با یک دختر شام بخورن چایی بخورن حرف بزنن دست یک دختر رو بگیرن و بدون اینکه حس شهوانی ای داشته باشن با یک دختر باشن.

شاید ظاهرم جدی تر از این حرفها باشه که یک پسر اینجوری به خودش جرات بده باهام صحبت کنه. 

پس اینجا می گم

اگر اون پسری هستی که تنهایی و می خوای با یک دختر اروم بگیری. 

اگرهمراهی می خوای که پخته است و تو زندگیت هدف داری

اگه دنبال عروسک و فشن و سلیبریتی و بزک دوزک کرده خا نیست و اخلاق مدار و پایبند به اصول انسانیه

تحصیل کرده است و. برای خوندن و یادگیری عطش داره

سالم و اهل مطالعه نه اهل دود و مشروب و ...

و بین 36تا 45 سالشه و تنهاست و دلش یک همراه می خواد 

شماره اش رو برام بگذاره

می دونم نیست مردی که نیاز جنسی نخواد ولی همراه بخواد 

من که امیدوارم 

تو هم بسم الله

خدا هم خودش بهترین جورکن

پس توکلت علی الله


بزن قدش

نظرات 1 + ارسال نظر
ا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 04:10 ب.ظ

واقعا اینجوریا آدم دوست پیدا میکنه؟
منم تنهام یه شماره ام زیر این کامنت واسه من بذارید!
شرایطمم با این خانوم یه ذره فرق میکنه!
شماره بذارید مذاکره میکنیم! توافقی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد