حجم سنگین نبودن

گفته اند عصر حاضر عصر شکوفایی علم، عصر ارزش آفرینی و معنی گرایی،‌عصر فناوری های نوین و پیشرفته است و از همه مهم تر عصر تنهایی

حجم سنگین نبودن

گفته اند عصر حاضر عصر شکوفایی علم، عصر ارزش آفرینی و معنی گرایی،‌عصر فناوری های نوین و پیشرفته است و از همه مهم تر عصر تنهایی

همسفر همیشگی من

دارم درس می خونم. ایلس 24/7 1100 504 

این باز می خوام برم

اگر 60 بشم بحشره باید یه چیز خوب برای مقدم بخرم اونوقت دارم فکر می کنم چی

بی قرار هم هستم دلم بهونه گیری می کنه نمی ودنم برای کی گاهی به حمید گیر می ده ولی نمی دونم شاید واقعا می خواد عاشق بشه

دوست دارم ازادش بگذارم


کلا من دارم دنبال همسفرم می گردم زیاد هم به فکر ازدواج نیستم ضور و هیجان عشق و دوستی برام خیلی قشنگتره یک عشق پاک و وفادارانه حتی تا اخر عمر


اگر پایه ای بسم الله


راستی اینو بگم من 30 سالم شد. و یکسری معیار دارم. می تونی خودت رو بسنجی 

9383908202